pátek 13. ledna 2017

Siberia Red

Siberia white dry - World strongest product

U tohoto produktu je označení "nejsilnější na světe" jednoznačně na svém místě. Nejedná se o žádný reklamní tah, ani nesmyslné plácání do větru. Pojďme se tedy podívat na recenzi.

Typ
 White dry
Síla*
*****
Váha balení
13g
Obsah nikotinu
43mg / g
Množství nikotinu /pytlíček
~37 mg
Počet pytlíčků / balení**
~15 ks
Příchuť
Original
*Zde je to zcela subjektivní, jedná se o vyjádření, jak výrobek působil na mě.
**Může se mírně lišit balení od balení.


"Sibérka". Ve světě snusu se jedná o nejvyšší možnou metu, jakýsi královský snus. Šílený obsah nikotinu, zabalen v mém oblíbeném White dry pytlíčku. To jsou některé z důvodů, proč jsem si jej vybral jako první produkt pro recenzi, který jednoznačně na blogu s podobným zaměřením nesmí chybět. Hned na začátek bych uvedl, že se rozhodně nejedná o snus pro začátečníky.

Po tom, co jsem nedočkavě (asi jako malé dítě pod stromečkem) rozbalil své balení, zevnitř se začala linout nepříliš libá vůně. Byla to klasická vůně suchého original tabáku, akorát mnohonásobně silnější, s (zdá se mi) mentolovými tóny, přestože produkt je vyráběn bez příchuti.

První dojmy po vložení do úst - pytlíček je až nepřiměřeně veliký, po chvíli však "splaskne" a celkem pěkně se usadí pod horním rtem. Na to jsem si do jisté míry zvykl - ostatní menší tabáky mi poté nepříjemně klouzaly a přišly mi příliš malé. Teď se ale přesuneme k tomu, co asi většinu lidí, kteří na moje stránky zavítali, zajímá. Téměř okamžitě jsem pocítil silné pálení v místě užití. Zhruba po pěti minutách se dostavil kýžený nikotinový efekt. Tento produkt skutečně šlape! Nějakou dobu jsem přemýšlel, jak tento pocit charakterizovat. Jako nejlepší přirovnání se mi jeví obrovská, mohutná a dravá řeka protékající přímo vašim mozkem. Přesně tak nějak Siberia red působí. Účinek vydrží asi něco kolem deseti minut, kdy začne pomalu opadávat. Cítíte se pěkně uvolnění, máte chuť si povídat. Když se ručička hodin posune asi o 30 minut od vložení pytlíku, chuť začíná oslabovat a sliny pomalu můžete opět polykat bez nepříjemného pálení. Asi po 45 minutách produkt vybírám z úst. Slabý nikotinový efekt přetrvává klidně i cirka hodinu a půl od užití, pokračujete v jakémsi ospalém útlumu, dokud se zbývající nikotin nerozpadne v organismu.


Tabák si jednoznačně zaslouží svoji pověst, která ho mnohdy mezi "žvejkači" i předchází. Zasloužil si moji pozornost a už teď mi je jasné, že si do budoucna objednám i další puky Siberie. U mě se však asi nestane "every-day snusem", kvůli jeho vysokému obsahu nikotinu, který posouvá hranici tolerance relativně vysoko, což může být u mnoha lidí nežádané. Pokud pořád přemýšlíte o koupi a následnému vyzkoušení něčeho nového, silnějšího, tohle je určitě cesta, kterou se můžete vydat. Jen opatrně, je to skutečně dost silný snus a osobám, které na něco podobného nejsou zvyklé, by mohl více uškodit, než přinést žádaný prožitek.

Dostáváme se tedy na konec recenze. Na závěr bych teda přidal moje osobní hodnocení. Půjde o celkové zhodnocení, dojem z produktu a kvality jeho zpracování, chutí, aromatu... Není v něm tedy v žádném případě zahrnuta síla (obsah nikotinu určitě neurčuje "dobrý" a "špatný" tabák), ta už je hodnocena v tabulce nahoře. Stejně tak na toto hodnocení nemá vliv typ tabáku, nebo váha balení atp.

Celkové hodnocení: 8.5/10

11 komentářů:

  1. Heh.. kéžby :D žvejkám 1 ligu takže tyhle srandy už nemám ani po 3 ale siberku taky doporučuju je to pecka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo jednou jsem zkusila jako absolutne nezkusena 😑😑 priste neco o hodne slabsiho .....protoze ta reka v mozku byla spis tsunami a uvolneni bylo asi jako hadrova paneneka s neschopnosti komunikace a to jsem ten pytlik mela max. 5 minut 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti jsi trapnej Já jsme tomnel po prvi tak jsem to mel 1hodinu

      Vymazat
    2. Ne asi hej kamoši mi říkají že je to chill a byl sem úplně v píči asi tak 10 minut. Seděl sem jak kretén a neměl na nic chuť 🙃😂

      Vymazat
  3. Lol ja to měl jako úplně první snus a nedělalo mi to nic spstnyho, pěkně mě to zamotalo, ale vůbec jsem nezvracel nic takovýho xdd

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zkušený žvikam už pár let ale siberie je slabá nejsilnější je PABLO to s váma příští o zem

    OdpovědětVymazat
  5. Síbu žvýkám už asi 3 rok a zdá se mi že se její kvalita drasticky snížila .. skoro vůbec mi už nepouští nic, samozřejmě pro někoho pro koho to bude první snus tak ho to zamotá a efekt se dostaví ,ale už asi ne v té míře co dělala sibiř 2 roky zpět ještě před prvním zdražením když puk stál stovku a né sto dvacet

    OdpovědětVymazat
  6. Červenou Siberku rozhodně doporučujeme vyzkoušet, dopravu máme zdarma: http://www.nicoland.cz/siberia-80-c-white-dry-portion-13g/

    OdpovědětVymazat
  7. https://snustabak.blogspot.com/

    Bohužel přihlašovací údaje k tomuto webu byly dávno ztraceny, ovšem rád bych v něm pokračoval. Kdyby měl někdo pořád ještě zájem, přesuňte se na odkaz výše prosím ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sem blázen do siberek😁❤️

    OdpovědětVymazat